Skotertur!

Idag var jag, Flemming och pappa ute i Undrom där dom jagar för att köra upp ett spår så dom kan gå lättare. Haha, där var det inte lika lättkört som här utanför där Flemming och jag körde iförrgår. Pappa först på "gammskotern" och jag och Flemming efter på pärlan. Tur man hade hjälm för det hängde jättemycket kvistar ivägen. Tur också att det finns back på båda skotrarna, det behövdes kan jag säga :D

Avlastningen klar!


Tur man hade hjälm, bara att ducka och köra!


Snön var jättelös


Första stoppet, helt slut men lycklig med ett fånigt leende på läpparna :D


Utsikten var fin!


Ett stopp innan de ganska utmanande nedförs och uppförsbackarna


Nu är man varm och torr med mat i magen, och det enda man vill är att åka ut igen hehe

Kram! 

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh!! Jag kan känna lukten ända hit!!!

2008-12-30 @ 20:58:54
URL: http://woec.tk
Postat av: Erica

Du börjar samla på dig många idoler du.. Bra det, nu när du är på väg hit.. :)

2009-01-04 @ 16:16:19
Postat av: Cattis

Idoler? huh?

2009-01-05 @ 10:58:26
Postat av: Cattis

Ja, jag har idoler, trodde du menade att jag har fått idoler hehe. Det du gjorde liknar ju det Tessan gjorde, slående kommentarer och ni vågade säga dom ^^

2009-01-06 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0