Zombies 5k, vecka 5, pass 3

 
Den 6 april gjorde jag sista passet för veckan. 5 min gå, 5 min fritt, 30 sek gå, 1 min spring, 6 tålyft (8 gånger), 10 min fritt, 5 min paus, 10 min fritt.
 
Hade David med mig och visst taggade det till lite högre tempo, men jag tror jag höll ungefär samma tempo som sist. Sista 10 min var riktigt jobbiga, kände redan efter första 10 min att jag var trött i benen och det blev ju inte bättre :) Det blev 7,21 km på 52 min idag, det är längst hittills :) Tar mig typ 1 km på 7 minuter om man slår ut det.
 
I storyn sprang jag ett hemligt uppdrag tillsammans med Runner 4. Vi sprang till Creative Craft Warehouse och där träffade vi Becca, en kvinna som bor med sin man och barn en bit från flygfältet. Dom brukar ibland hjälpa folket på Bert med deras utrustning. Inga zombies i sikte idag. När vi kom tillbaka fick jag en stickad docka som det stod Runner 5 på.
 
Har kollat in nästa veckas upplägg och det känns helt klart doable :)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Är mycket imponerad! Jissis så duktig du är!
Kram Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback