Zombies 5k, vecka 5, pass 2

 
Den 4 april gjorde jag pass 2 för veckan, 5 min gå, 5 min fritt, 30 sek gå, 1 min spring, 6 tålyft (8 gånger), 10 min fritt, 5 min paus, 10 min fritt. 
 
JAG HAR KÖPT NYA SKOR! :) Det var ett måste, har kännt av foten efter passet och har vilat nu i två dagar. Kroppen är ovan vid allt springande och det är ändå ett ganska hårt program för en nybörjare, passen tar typ 1 timme... Det kändes mycket bra idag iallafall. Foten känns fortfarande, men de nya skorna var en dröm! Mycket mindre stötigt och jag kunde springa friare och därmed faktiskt fortare :) Sprang vad jag tror är min naturliga takt idag, det blev lite tugnt första 10 min fritt och då tog jag det lugnare, men resten sprang jag fortare än vanligt :) Det blev 7,06 km på 53 minuter!
 
I storyn får jag mitt första uppdrag av Sam. Han vill att jag ska springa till Varela Clinic. Väl där ser vi en person dumpa en väska och gå in igen, dom vill tydligen inte bli sedda talande med någon utifrån. jag plockar väskan och beger mig hemmåt igen, några zombies får syn på mig och det blir lite svettigt på vägen hem :) Väl hemma går vi igenom informationen och hittar inget om Frances men däremot får vi veta att Bert Airport har ett högt kommunikationstorn och kan prata med läger längre norr än någon annan. Dom är dock kända för att skjuta först och fråga sen så Sam ska undersöka alternativen innan han skickar dit mig. jag får en USB sticka som tack för hjälpen. 
 
Vilken skillnad det blev med nya skor! Hoppas bara att foten inte hann bli så skadad att jag måste pausa programmet. Nästa tur är planerad på lördag om allt känns ok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback