BodyStep

Andra gången på gymmet avklarad, och bonus: jag överlevde den här gången också! ;)

Vi provade BodyStep idag, valde minsta storleken på brädan och var heeelt färdig på slutet... Det var mera konditionsträning i det här, och mycket mer koordination och olika steg som man skulle lära sig, bara att hänga med så gott det gick.

Nästa gång, på onsdag, blir det Bodyattack, hehe, kan ju bli intressant :)

Hoppas på aningen mindre träningsvärk den här gången, för det var inte lika mycket muskelträning. Och jodå mamma, jag värmde upp innan och stretchade häcken av mig efter den här gången precis som förra gången. Man kommer nog inte undan ordentlig träningsvärk när man tränar avancerat för första gången på typ 10 år.

Hejja mig! :P

Kommentarer
Postat av: Lilian

Jaa, Hejja på!

Du har säkert nytta av din tidigare kondition. Tar nog inte så lång tid att komma ifatt.

Kram Mamma

2010-09-26 @ 10:09:06
Postat av: Annica

Go Cattis, go Cattis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback