Äntligen!

Ja, jag har äntligen fått användning för mina inköpta träningsskor!!!

Jag och min nya jobbkompis Eleonore bestämde i en impuls att gå och prova Gympozz i fredags, tror vi bestämde allt så hastigt att jag inte hann ångra mig :) Väl där på "Bodypump" började det gå upp för mig att shit, nu är det bara att köra... 

Observera extravikterna, dom blev inte använda, haha


Sen körde vi, tills benen vek sig... Instruktören hade hjälpt oss med hur mycket vikter han trodde var lagom, men om det blev för lätt skulle vi hämta fler... jag kan säga att jag plockade bort mot slutet :) Fan vad tränad man kände sig... NOOOT :P

Idag är det onsdag, fem dagar efter träningen, idag har jag normal träningsvärk dvs benen gör ont men de går att använda. I tre dagar har jag varit näst intill orörlig, benen bar mig knappt i trappor och nedförsbackar, musklerna bara darrade.....snacka om otränad...

Aja, nu är det ju nästan bra igen så på´t igen bara :) Imorgon torsdag ska vi dit igen och då blir det BodyStep. Mmmm, ser fram emot nästa omgång outhärdlig träningsvärk :P

Kommentarer
Postat av: Lilian

Men nog vet väl du hur viktigt det är att först värma upp, sen stretcha!!! Att tänja ut musklerna efteråt är JÄTTEVIKTIGT!

Du slipper minst 50% a träningsvärken!

Kom igen nu då! Fotbollstjej o allt...

Kram mamma

2010-09-23 @ 07:45:31
Postat av: Diana Och Tervtöserna

Men tjena vad du är duktig då!! Hmmm undra när jag kan ge mig på mer träning än mina fina gula gummiband från sjukgymnasten...



Lycka till med träningen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback