Surprise!

Jag var ute och sprang idag, en hel kilometer, fast jag orkade inte springa hela vägen, sprang typ lite mer än hälften, gick typ 30 sek, sprang en bit till och gick sista typ 200 meterna. 

En kilometer alltså, låter så himla löjligt, men antar att man måste börja nånstans. Nu i veckan tänkte jag prova träna på Gympozz två gånger i veckan, blir det för tufft så drar jag ner till en gång i veckan igen. Tanken är att jag ska hålla på med det här ett tag så det får inte kännas för oöverkomligt, då ger jag bara upp.

Ser ni smärtan i blicken? ;)


Kommentarer
Postat av: Lilian

Bra jobbat tjejen!!!

Du har nog igen att du var igång i tonåren. Har man en gång haft bra kondis tar man lätt igen det om man börjar igen.

Kul om ni är flera så sporrar man varann.

Kramar, mamma

2010-10-11 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback