Zombies 5k, intro


Gjorde första turen tillsammans med Zombies 5k den 4 mars. Det var fritt hur mycket man gick, joggade eller sprang och jag gick hela vägen, 3,37km på 46 minuter.

Storyn börjar i en helikopter som störtar och jag måste med hjälp av instruktioner från en radiosnubbe (Sam) som ser mig från ett torn ta mig till tryggheten i deras läger. På vägen dit passerar jag genom ett sjukhus och får med mig grejer som lägret behöver. Sista biten blir jag jagad av en kvinnlig zombie och dom räddar mig genom att skjuta henne. Jag får i uppdrag att bli deras nya springare "Runner 5" eftersom de behöver fler springare. Det visar sig att den kvinnliga zombien som jagat mig var min föregångare..  

Story upplägget är klart, jag är redo för första träningspasset! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback