Årets halloweenfest :)

Det blev en helt galen halloween iår, jag hade jättekul och det tror jag alla som kom hade också :) Alla gäster hade faktiskt klätt ut sig, till mina stora glädje, haha, det var häxor, vampyrer, mumier, historiska personer och faktiskt en av de värsta filmkaraktärerna (enligt mig); the ring tjejen, haha ;P

Gillar Ericas inlevelse på slutet, pluspoäng! ^^


Tog tyvärr knappt några bilder, det blev liksom inte tid för det, haha, såg dock att det fanns ett fint filmklipp med lite dans från festen på FB ^^

Me och JO-mumien :)
 

Erica, Björn och jag ^^
  

Vad är en bal på slottet när man kan ha Halloweenfest liksom ;) Ser redan fram emot nästa år!


Kommentarer
Postat av: Lilian

Åh, herregud Erica!!! Vad du skräms!!!

Alltså; hittar ni ingen pågående amatörteater, så ni får utlopp för eran konst?

Anmäl er till Svenska Filminstitutet som statister!

Hahaha, vad roligt ni skulle ha!

Kram Lilian

2011-12-13 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback