Älskade hundar och arbetskamrater <3

Inatt var det lite pipigt i valplådan, kan ha varit små magarna som gjorde lite ont kanske. Dom börjar få mer röst nu, märker skillnad från när jag kom hit, då var det bara små ynkliga pip, nu kan dom dra iväg ett ganska ordentligt klagognäll. Men fortfarande inte så man blir störd, dom är ju bara så söta! <3

Idag på förmiddagen for jag till Hundtorpet och gick med Annica, fick låna hennes super-duper kamera igår kväll, men fick inte usb kabeln. Så ni kan ju vänta er många fina bilder på puppsarna snart (som att det inte redan finns, men som sagt, väldokumenterade valpar det här)

Slänger iväg ett ENORMT STORT TACK till tjejerna på mitt jobb som vänt ut och in på sig själva för att täcka upp min semester i helgen, läser ni ska ni veta att ni är guld värda!

Just nu ligger pupps och sover, en i varje hörn :) nu och då hör man en liten nysning, ett litet pip och förnöjda knorr.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annica

Himmel Cattis:P Jag hinner ju inte med. Du bloggar ju fortare än jag är in på sidan.Jättekul!!



Ses imorrn

2009-05-21 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback