Saknar voffarna!

Jag har nu varit borta i tre veckor och härregud vad jag saknar Nera och Tia! Saknar självklart också Flemming, men han pratar jag iaf med varje dag. Det känns som en evighet sen jag pussade Tia på nosen eller kliade Nera bakom öronen.

Det går bra på jobbet iaf, jag blir med största sannolikhet kvar här i Eskilstuna. Jag trivs jättebra och håller på för fullt att jaga lägenhet. Just nu ser det ut som att det blir en trea, liiiite skillnad från min etta :)

Saknar dock snön, speciellt när jag ser Annicas bild på Tino och Öxo på startsidan! Det är ju så mysigt med snö och så roligt för hundarna att springa och busa i! På vintrarna får det lov att bli täta besök till mina föräldrar :)

Nu är det bara att fortsätta att hoppas på att Tia hinner löpa innan flytten blir av.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, usch, jag förstår din vånda. :-(

När Ghetto var cirka 2 år gammal så fick jag lov att åka till England och vara där i cirka 3 månader (tror jag det var...?) Han bodde hos mamma hela tiden och där har han alltid haft det bra... men när jag kom på flygplatsen så var det itne familjen jag letade efter med blicken - som du säger, de hade man ju telefonkontakt med. När jag träffade Ghetto så brast jag som en gigantisk damm. ;-))) Hm, kan ha varit lite extra känslosamt för att det inte var en nöjestripp till England utan rätt jobbigt... :-P Men ändå! Jag grät som ett spädbarn gråter efter mammas tutte! :-)))



Kramar i massor till dig där nere, hoppas du får återförenas med din älskade och vovvarna snart!

Postat av: Cattis

Tack <3 Du är så söt :)

2009-01-29 @ 20:03:26
Postat av: Eleanor

Jag våndas med dig. Jag var en gång bjuden en tripp till Hawai, kusins bröllop, men avstod detta pga hundarna. Kanske vi ses när du kommer upp. Måste skriva papper.

Kramar från oss alla

2009-01-29 @ 22:14:21
URL: http://www.eljomis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback