Vecka 6, dag 43

"Fostren är nu cirka 7 cm långa och päls börjar växa runt dag 45"

Hon börjar bli synligt tjock nu, man kan se en klar skillnad från hur hon såg ut innan hon blev dräktig. Man känner det också när man kliar henne på magen, den är större och mer spänd.

Vet inte om det syns på bilden men det syns i verkligheten, jag lovar ^^


Hon vill hela tiden vara nära mig, om jag sitter i vardagsrummet och går till köket för att hämta ett glas vatten så finns hon alltid med bakom mig, hon följer mig hela tiden, ibland in på toa också, hehe. Ibland säger jag åt henne att ligga kvar för det verkar så jobbigt att hon ska kliva upp hela tiden :)

Hon har också blivit mer matglad :) Äter alltid upp och blir "till sig" när det är matdags. Utomhus är det lika full fart som förut så där märks det ingen skillnad än iaf.

Kram från ett soligt Eskilstuna!

Idag kl 15 ungefär. I mitten på den här huslängan bor vi


Kommentarer
Postat av: Kattis

Nog tycker jag att man kan skönja en liten bebimage där på Tia, pälsen sticker liksom ut lite på nedre delen av buken. :-) Gulligt!



Skoj att se var ni bor, ser ut som ett trevligt område. :-) Och vilket väder! Härligt!



Ha en trevlig helg! (Önskade jag er det i förra meddelandet oxå? Nå, jag önskar er det en gång till isåfall. ) :-D

Postat av: Diana

Joo nog syns det lite på Tias mage, Håller med Kattis ovan Pälsen sticker ut på magens nedrekant :) Hoppas allt är bra med Tia.



Tycker jag känner igen husen på bilden.... Har kanske åkt förbi nån gång..?



Trevlig helg

/Diana & Lina

2009-04-18 @ 13:19:55
URL: http://www.terveriet.webs.com
Postat av: Egoinas mamma

Vad spännande! :)

2009-04-18 @ 13:31:21
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo,visst syns det:) Många fina puppisar kommer det att bli.



2009-04-21 @ 22:01:21
Postat av: Annica

Glömde namnet:)

2009-04-22 @ 10:20:36
Postat av: Eleanor

Vi ser verkligen fram mot v 19. Nog syns det att magen har växt. Vi ses snart.

2009-04-22 @ 20:42:01
URL: http://www.eljomis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback